پری دریایی

پری دریایی

برای تازه شدن دیر نیست.
پری دریایی

پری دریایی

برای تازه شدن دیر نیست.

ﻣﻦ ﺩﺧﺘﺮﻡ؛


ﻣﻦ ﻳﻚ ﺩﺧﺘﺮﻡ♛
ﺧﺎﻟﻘﻢ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﻢ ﺳﻮﺭﻩ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﺮﺩ !♕
ﻣﻦ ﻳﻚ ﺩﺧﺘﺮﻡ؛♛
ﺩﺭ ﺗﻘﻮﻳﻢ ﺭﻭﺯﻯ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﻢ ﺛﺒﺖ ﻛﺮﺩﻧﺪ ...♔
ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﻯﻬﺎﻳﺖ ﻫﻴﭻ ﮔﺎﻩ ﻧﻤﯾﺘﻮﺍﻧﻰ ﺑﻔﻬﻤﻰ ﺭﻧﮓ
ﺻﻮﺭﺗﻰ ﺑﺮﺍﻳﻢ ﻳﻚ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ !
نظرات 5 + ارسال نظر
ملیکا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 19:19

ضد دختر در همه ی موارد جز محمد

بله

ملیکا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 18:52

من دختر نیستم !!!!!!
ضد دخترم !!!!!!

پس موسوی...

kkimia شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 11:46 http://extra.avablog.ir

جمله ى من خیلى معنى داره اگه توبهرش برى دختربودن توایران یعنى مرگ همین چراشوخواستى بگودوتادلیل ازصدتاشوبگم

خودم میدونم ولی اینا هم هست.

m.a جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:10

کاملا حق با توئه !
حالا نه اون طوری که شوهرم باشه ما 15 سال اختلاف سنی داریم ! یه چیزی تو مایه های 5539 روز ! ولی میشه یه روزی بفهمه همچین آدم عاشقی مثل من وجود داره ؟؟؟؟؟؟ میشه یه روزی بشه که اونم به اندازه ای که من دوستش دارم منو دوست داشته باشه ؟ میشه خدایا ؟؟
به خدا از روزی که اون عکسه رو دیدم یه چشمم شده اشک یه چشمم خون !
تورو خدا حالم خیلی بده ! اگه تونستی زنگ بزن خونمون

باشه.ببینم مامانم اجازه میده.

m.a جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 16:56

من بدم میاد ازدختر بودن ! متنفرم !
فقط یه جنبه مثبت داره اونم عاشق بودنه ! همین

یه جنبه ی دیگه موسوی میتونه شوهرت باشه.خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد